Hemma då !

Nu är man då hemma från en helt underbar dag med min sötnos erika!!<3
Hur ska man då sammanfatta dagen då !? JO jag stack till erika typ vid halv 2 eller ngt och vi satt typ å snacka en stund! Jag hjälpte henne att välja klädsel tills den 9/2 haha det blev skita snyggt om jag får säga det själv ! Sen titta vi på filmen Fullt hus och sedan 2012 haha så himla bra filmm asså den var bra , fick rysningar i hella kroppen ! Men efter det drog jag hem för det var mat och nu sitter man i vardagsrummet framför elden och njuter, Medans man kan eftersom det är skola i morrn ! Men det blir nog bra bara 20 veckor kvar tills det är sommarlov längtar verkligen -vill ha sommar nu!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0