HELG

ÄNTLIGEN HELG!!!

Jag kan bara säga att gårdagen var inte min bästa dag precis. Jag hade inget emot att träna men jag orkade inte gå till träningen eller ens vara där men jag ville träna ! så jag fick gå dit ändå! Fredrik å david hade redan tränat när jag kom , så jag trodde att ingen skulle komma när jag satt och vänta helt själv. Men till sist så kom Daniella å elin .a så det gick bra. Var inget hårt pass men ändå gårt det var väl lagom antar jag!

Dagen var då helt enkelt hur ska jag beskriva... Har ingen aning det hände liksom allt i ett! Men vi bestämde typ tryck på morgonen  det gick ju mer framåt en vad det brukar göra x ). Sen dansa  man ju på idrotten och på ensemblen fick man då en ny låt som är väl bland annat den man lyssnar på hela tiden ! Så veckans låt blir Dreamer - ozzy osbourne<3 i like the song very much !<3

jaha snart bär det av till stallet för att kolla på syrran tror jag! Så chio på er så länge !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0