Film,film och film

hejsan! 
Ja jag skrev visst aldrig igår men det var för datorn krångla : (. Men nu är jag här igen men man kan säga att gårdagen gick ut på filmer x ). Jag köpte Wolverine igår och så smsade jag med Tamagutchi(emma) och då så kom hon över och vi satt och titta på filmen ! man kan säga att vi dregla hela tiden x ) älskar den filmen verkligen! Sen kolla vi på mumie filmen 1. Den älskar jag med, eller vad säger jag , älskar ju filmer i huvudtaget :P. Sen stack hon hem ungefär vid fem tror jag , och senare kolla familjen på harry potter x ) när den var färdig kolla mamma å jag på star wars ! haha, snacka om att jag bara titta på film igår, men för engångs skull fick jag ha den ända tvn som gick att titta på filmkanaler :P


Aja dagen då, jo jag stck över till mormor en stund nu på förmiddagen med min klänning som vi ska fixa ! sen så fick jag ju lite fika. Det är alltid lika trevligt att prata med mormor , hon är så snäll och förstående ! Men nu är jag hemme igen och jag lyssnar väl på musik som vanligt och tråkar , Haha , nemen ska snart åka och träna. Det är ganska ovanligt faktiskt , men ska ju tävla på söndag så måste :P. Jaha , vad har jag mer att säga, Nee det är inte så mycket mer !


FILMTOKEN DET ÄR JAG DET ! X)

Puss å hej // Thelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0