Dålig uppdatering

ja jag vet att jag har haft dålig uppdatering... men känner att jag inte har haft riktigt med tid den här veckan ..
Blev ju skuj i onsdags så jag orkade inte skriva då eftersom man låg i sängen hela dagen. Igår var jag hos syv, det gick riktigt bra men i kväll så ska jag bekräfta min ansökan .

Dagen då jo på morgonen skulle manusgruppen samlas i datasalen så jag å lydia gickl dit och ida hängde på fför hon ville också vara med. Men det roliga var att om vi säger att vi är  i manus gruppen så var 9 st från min klass ! x ). haha men vi fick mest reda på information och det ska bli rätt skoj faktiskt jag tror att musikalen kommer bli super duper bra !!!
ja sen hade man ju bara tråkiga lektioner typ , ensemblen kan vara ganska rolig iblan det beror på hur det går..
Men idag gick det rätt bra fast det lät ju lite falskt ibland med alla sellosar och så men det ä ju för att låten är ny!
Jaha snart blir det gitarr för min del , undra vad man får för låt då . Sen blir det nog emma hoppas jag och sen i morrn blir det i väg till norrköping å shoppa med familjen , Haha, å kanske träffa lite utav släkten ! :D  men bye bye!
Behöver verkligen nya kläder !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0