C'est vendredi

Jaha då har det bliviy helg igen , skönt är det iallafall. Den här veckan har gått riktigt snabbt tycker jag, det tråkiga är ju att helgerna går ännu fortare !
Men men veckorna går ju fort så man får ju helg snabbt ! Man slutar då 20 över 12 på fredag å då har jag inte ätit lunch än så jag mamma å pappa åkte å köpte från mc donalds ja det funkar juh , men ibland vill man ju äta riktig mat typ ! Nu är man då hemma och ligger i sängen å slappar men imorrn blir det väl läxor ! Haha jag känner mig som en riktig pluggis, fast det är man ju nästan X ).
Jaha vad ska jag göra nu då jag får väll kolla runt lite på kläder på nätet , det roar mig alltid !


Erika like this hat very much !!;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0