2010

Januari nu då :P

Ja i går var det fullt ös hos ronvalls med björn X ). Riktigt skoj faktiskt eller vad man nu ska säga om det :P. Men det jag nu har gjort under dom här dagarna är inte mkt, Jag färgade mitt hår i tisdags . Men det var bara för utväxten. Sen så har jag väl köpt  lite saker , men det som var höjdpunkten den här veckan hitills måste vara gårdagen. Äntligen så ägde vi ut alla i laggarhult typ med våra raketer  x ) Lasse lyckades  i år !

Jag har inte så mycket att säga om gårdagen precis får se vad som händer idag , Hmm, måste bara säga att dagens låt eller veckans eller nästan veckans låt är The last resort- Eagles ! Har lyssnat på den ganska mycket vi får se om jag får någon ny favorit, det vet man aldrig X ).

Aja ska nog sätta mig framför tvn och glo på film får se om jag hittar någon bra , ja det var väl allt ! 

                                      
                                                                                    



Puss å hej // Thelin


Kommentarer
Postat av: Elin

Den låten är såååå höstlovet 2009! ;)

(Men bra, det är den!! :D:D )



Pappa hälsar såhär: "Money is da shit!" :)

2010-01-02 @ 20:43:07
URL: http://ronvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0