2 januari

hallo hallo!

Ja nu sitter jag här igen , eller jag har inte gjort så mycket mer än att suttit vid datorn idag x ). Är ganska trött faktiskt, Men man kan ju ta det lite lungt då och då ibland.
Asså man funderar rätt mycket när man inte hittar på något , så jag har kommit underfund med vart jag söka till för skola sen , ska söka till Himmelstalund - djurvård , funderade på sjurpark ett tag men men det kan man ju ta som andra alternativ , men jag vill ju bli vetrinär:P Sen ska jag nog söka natur i stan :D. Det blir nog jätte bra !

Det man också har funderat på är att om jag hade några nyårslöften sist x ), det hade jag men jag tror inte att jag hållde dom precis , så jag bestämde mig för att försöka hålla dom nya i år X ) bara för att se om jag klarar av det :P Man får rätt mycket att tänka på när man inte har någon tv att titta på, och jag är ganska desperat tittar ju jämt på tv, Haha, men jag kan ju fortfarande se på film men det är inte alltid samma sak och se filmer man redan har sett ! Jag längtar nästan lite tills skolan börjar igen så att det snart är sommarlov :P det är ju den terminien som går fort x ). Hmm kanske ska gå ut och gå sen och fota lite även om min kamera suger , har ju ingen system men det blir väl tills min födelsedag, det finns mycket man vill ha i världen men inte kan få x ). Aja man får se vad jag hittar på. Ska nog sluta babbla på nu kanske blir ett senare inlägg sen vem vet har ett blogghumör idag känner jag ! BYE BYE!

Bjuder på denna bild x )!




I LIVE MY LIFE FOR YOU , BECAUSE IT'S TRUE!

Puss å hej // Thelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0