melodifestivalen+OS!!

Okej dagen har då spenderats med familjen man åkte ner på stan en kort stund , och det var typ 2 veckor sen man var nere på stan . Så det var rätt skönt att få vare ute igen även om man gickk ut och gick i torsdags X).
Men iaf man tittade då på melodifestivalen med familjen i kväll synd att man inte kunde se den med erika eller emma fast emma tittade ju inte så mkt förra gången X), men idag gick det inte för dom är sjuka... Det är så sjukt att när jag blir sjuk  så blir mina bästakompisar sjuka :( stackars dom ligger med halsont.
´
Jaha nu sitter man då och glor på OS för det måste man ju göra och det är ju rätt intressant ibland och vi får se vad som händer ! Men måste bara säga att jag är helt nöjd med dom som gock vidare till globen ikväll bara älskar både eric och andreas dom var helt klart bäst ikväll :P
Aja då ska jag väl fortsätta med mitt Os-tittande så bye bye!;)






Kommentarer
Postat av: Erika :)

<333!

2010-02-13 @ 23:14:03
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0