Melodifestivalen

hejsan allihopa nu är det då ett vanligt inlägg för det måste man ju få skriva ibland ! Är fortfarande inte frisk men smittar inte så jag ska få skjuts till erika senare för vi ska glo på melodifestivalen :D(L) haha lite dumt att man får skjuts men orkar inte gå eftersom man inte har varit ute på hela veckan. men det ska bli kul att få träffa lite folk X )Ja vi får väl se hur det går där borta sen , haha hon kommer väl att garva åt mig för man ser ju inte ut som man brukar men men ska dra nu så bye !:D

Puss på min älskling :D<3




Kommentarer
Postat av: Erika

klart jag inte kommer älskling!

vi är jämnlikar ikväll xd (L)

2010-02-06 @ 18:13:51
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0