Friends are the best !

Tråkigare kan man ju inte ha ! Jo det är såhär att jag är fortfarande sjuk så jag orkar inte skriva så mkt , har varit på akuten två gånger nu och dom vet fortfarande inte vad det är så vi får se vad som händer ska dit i helgen om jag inte mår bättre ! :/
Jaa jag vill inte skriva om mitt tråkiga liv när jag är sjuk så jag skriver väl om annat eller ska försöka!:D

Är så himla glad att man har så söta bästvänner som bryr sig om mig , det betyder så himla mkt! Det värmer inombords och ni vet vilka ni är ! Älskar er ni är dom bästakompisarna man kan ha ! <3

Okej förra helgen beställde man då en väska å ett par skor å dom fick man då i veckan så himla snygga, väskan var inte stor men den var inte till att ha idrottskläder i precis, å skorna var rätt höga men jag tänkte inte ha dom på dansen , så vi får se när dom åker på x ).
Man har ändå rätt skoj när man är sjuk pappsen hyrde en film åt mig idag och det var the ugly truth den är så himla bra älskar den filmen så rekomenderar den , man blir verkligen glad utav den ! :D Särskilt när man är lite nere ! Hm ska nog försöka att ta det lite lungt nu vill ju inte anstränga mig för mycket men ses!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0