lite allt möjligt;)

tjeeena!! då har det gått en vecka rå, å jag har inte ens lyckats gå hela veckan utan att vara hemma... :/ lyckades åka på en förkylning när vi kom hem från Egypten..:/
Idag åkte iaf mamma å jag till Norrköping på utvecklingssamtal ! å det gick ju bra men åkte sedan hem igen, men jag var ju tvungen att hjälpa mamma å köpa Jessicas julklapp, så då fick man vara kvar i Norrköping ett tag...
Har skit mycket nu har en inlämningsuppgift tills nästa fredag, har matte prov då med, har NAM prov på torsdagen å sen den 21 har man djurvårds prov å den 20 så ska jag kanske göra ett prov jag missa när jag var bortrest ;)
haha tur iaf att jag har orken nu ;) eller det vet jag inte riktigt om jag har men det är ju inte många dagar kvar tills jullovet !:D
PÅ julafton ska vi vara hos mormor å Madde kommer också det kommer bli en helt annorlunda jul men jag tro också att det kommer bli en superduper rolig jul också kanske den bästa på länge :D
efter jul så ska jag ju börja titta på hund, vet inte om jag har sagt det men antingen så får jag köpa min hund tills min födelsedag eller till sommaren men jag fyller ju i april så det är ändå rätt nära sommaren ;) Men problemet är att jag inte vet vilken ras jag ska jag har flera stycken jag vill ha !! lite illa!

Här är några raser jag kan tänka mig :)
Eurasier
Collie
Mellanpudel
Springer spaniel
Welsh springer spaniel
flatcoated retriver
Border collie
Det finns även många fler raser mne jag kna ju inte lägga upp en bild på varenda ras jag kan tänka mig med det här är iaf några ;)Ni får gärna komentera om vilken ni tycker jag skulle välja eller någon annan ras som jag inte har nämnt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0