Våffeldags :D!

tjenare på er ! Idag är det tisdag å jag ska ta det lungt ska troligtvis ut och springa ikväll med mammsen :D måste röra på mig annars mår jag bara dåligt :/.. Men iaf just nu så ska jag göra våfflor till mig, syster å hennes kompis Ronja :D Det blir sista gången den här veckan jag äter lunch med någon annan typ för som börjar skolan i morrn :P
Men jag vill också börja jag vill inte gå hemma och vänta för då kommer man ju inte göra något , jag har typ gjort allt man kan göra nu den här sommarn ;) haha eller kanske inte men ni förstår vad jag menar ;)
Nehe nu ska jag fixa lite mat så att inte småbarnen börjar tjata på mig , orkar inte med sånt x )
körde med flätat idag tyckte jag så jag hjälper mina lockar lite på traven annars ser jag bara ut som ett troll typ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0