True Blood in my heart !<3

igår så spenderade ju jag dagen med klara :D Vi cykla ner på stan och gick runt lite tills jag såg att att dom hade typ en slags rea på en del serier så jag var ju bara tvungen att köpa 1 säsongen utav True Blood :D<3 Haha, var ju bara tvungen..
Sen åkte vi hem till Klara där vi titta lite på Glee låtar på youtube, väldigt roligt och sen åkte vi ner på stan igen och där träffa vi Erika, Alice och monika:D Så vi hängde med dom, Klara cykla hem sen vid 19 typ tror jag och jag erika åkte hem 20.30.
Ni kan inte gissa vad jag gjorde när jag kom hem :P jo jag tittade på några avsnitt utav True Blood : D!!
Ja det var vad som hände ifår, idag så gick jag upp ganska så tidigt bara för jag trodde jag skulle klippa Ingrids gräsmatta på morgonen, men nee, så jag åkte ner på stan med mammsen en stund. Och sen senare vid 15 klippte jag gräsmattan, hon har en sån här seg gräsklippare så det går inte att beskriva och, man måste tömma den och hon har en enorm gräsmatta x ). Det blev 4 säckar och jag klippte i 2 timmar, kan ni fatta det !?:O jag blev själv förvånad jag var helt slut efter det, man skulle haft våran gräsklippare :P
Skulle följt med Erika å några fler ner till Stadsparken men det blev inte så för jag blev för sen med gräsklippningen så det var synd :( men som tur är så kommer jag träffa dom flesta på lördag igen :D För då bär det av till Stockholm och kolla på The Voice :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0