The voice!!!!

Hejsan allihopa är hemma nu från Stockholm då , eller jag kom hem igår men var så himla trött så jag orka inte uppdatera ;) haha.. Men kan säga att The voice was Awsome !!!!!! Kvällen var lyckad och kan göra om det om å om igen men kanske så skulle man ha haft sjor istället, hade ju högklackat men tog av dom för fick ont, så jag gick barfota hela kvällen typ !haha, inte vad jag hade räknat med att jag skulle gå barfota i huvudstaden ;)
Men älskade artisterna som uppträdde och orkar inte berätta allt i detalj för det skulle ta timmar:P
Men iaf idag så har jag klippt gräsmattan och tjänat pengar och sen så har jag typ sovit var väldigt trött ;)
Trots det så åkte jag iväg på tränarmöte kl 18.00 å lyssna på en föreläsning typ utav någon från simförbundet och sen kl 19.00 börja själva tränarmötet och så snacka vi om hur det blir med grupperna , men jag ska iaf följa med min grupp ut och slå i hop den med elins å emmas gamla och så ska jag få 4 simmare från Ericas och mariannes grupp :P jag kommer få många simmare men ska ha en till tränare som hjälper mig antingen mamma eller någon annan ;) men det är ju bara en gång i veckan så det klarar jag  x ).
Ne nu ska njuta lite till utav att jag har en vecka kvar utav lovet typ så ses ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0