Regn regn : D

Hallå hallå : D Idag är det en helt underbar dag solen skiner och jag är super glaad ;) eller kanske inte det regnar här och det har det gjort ett tag inte för att jag inte tycker om det regnar det är faktiskt en utav dom få saker jag gillar, iaf när det är sommar det är så mysigt då : ).
Men då ska vi se hur min dag ser ut jo jag ska till Norrköping å köpa skor tydligen med pappsen ett par som jag kan gå i utan att få ont i mina små stackars fötter ;) Sen ska jag packa å snacka lite med Klara om vad vi ska ha med oss och lite annat också för i morrn bär det av till Göteborg å det blir det Liseberg och shopping av : D
Ja, och just ja jag måste ju tacka min underbara kompis som har fixat med designen och så, är oerhört tacksam för det, kan vara lite lat i bland och inte orkar göra det själv å då är det bra att ha så underbara kompisar : D
En liten ful bild på mig, haha eller hur jag ser ut för dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0