Norrköping igen

Har precis kommit hem från Norrköping igen ;) haha var ju där igår med. Men idag så fixa vi ett buss/spårvagn kort som jag ska ha när jag börjar skolan, och så hämta vi Jessicas bokhylla.
Inte direkt mycket men det var ju en rolig åktur ändå, vet inte hur många gånger pappa å jag har varit i Norrköping nu, men jag är ganska van vi brukar åka ofta dit:)
Ja och nu är man hemma och undrar om man ska kolla på film eller städa men tror jag väljer första alternativet ;) Senare ikväll sen så ska pappa å jag till mormor, vi är nämligen bjudna på mat. Det blir Pizza: D haha, kan säga att pappa å jag har inte ätit någon egen hemlagad mat den här veckan, bara hos mormor då ;)
Hehe, men i morrn kommer mamma å Jessica hem så nu kommer man iaf få någon mat, då kommer allt bli som vanligt igen. Det tråkiga är ju att min så kallade semester från syrran är över x ) haha.. Nee det ska bli kul att få träffa henne igen : D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0