Lyckad dag :D

tjena på er :D har haft en rätt roligt dag har bakat bullar ;) haha ja det är vad dagen har gått ut på . Har även snackat med massa folk som i morrn blir det att träffa Klara när hon har slutat skolan :DHon hänger med mig sen 15.30 till stil då jag ska klippa mig och färga/slinga mitt hår :)
Man måste ju se bra ut när skolan börjar :)
Är lite nervös nu eller väldigt nervös kanske jag borde säga, men då har man en super bra kusin som muntrar upp en och säger att det kommer gå jätte bra , för även han har börjat i norrköping, fast han går ju typ högskola efter gymnasiet så han ska ju bara gå 2 år:P och han började i tisdags så han sa att det var jätte bra och säger att det kkommer gå bra för mig med, och eftersom det är han som säger det så kommer det att göra det också !!: D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0