Katrineholmsveckan

Måndag då och det är 2 veckor kvar utav mitt sommarlov, som har varit riktigt bra ;) Och jag är helt okej med att det bara är 2 veckor kvar. Vet inte riktigt vad som väntar den här veckan, men ska försöka ta mig ner till stan tror jag eftersom det är Katrineholmsveckan och det får man ju bara inte missa x )
Nu har ju mina mamma å syster kommit hem och jag måste medge att det känns lite konstigt från att bara vara pappa jag så kom dom in i bilden igen, det var så skönt utan Jessica, men det är ändå roligt att hon har kommit hem igen :)
Idag blir det städning för hela slanten även om pappa var snäll och typ städade mitt rum igår utan att jag hade bett om det men nu ska jag rensa lite i mina garderober tänkte jag, om jag nu lyckas hehe.. Brukar alltid behålla massa skit som jag inte använder för att jag tänker att jag använder det kanske någon gång.. Jag är verkligen hopplös :P Så nu ska jag försöka vara lite mer bestämd mot mig själv haha ;)
Jag vill ha värmen igen , fast ändå inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0