Home sweet home

Eller ska jag säga Bed sweet bed ;)
Nu är man då hemma i kära gamla Katrineholm :D Har haft det helt underbart i göteborg med pappsen å Klara :)
I tisdags så gick vi på Liseberg hela dagen ;) snacka om att vi åkte allt typ, men det var skit mycket folk : /...
Men det var roligt iaf, och när vi kom till hotellet så klara å jag bah woow, för det var värsta lyxen på vårat rum.
Hade till och med en tv ,haha vilket som var tur, för hon satt och kolla typ jätte länge medans jag låg å sov typ å vaknade till lite då och då ;)
Idag så shoppade vi, och jag köpte det jag var ute efter så det blev jeans från hm , en addidas väska från team-sportia och ett par skor från euroskor.
Är nöjd med köpet även om det inte var så mycket men shoppade ju i fredags så det här räckte..
Tåget hem gick 16.42 och vi hade shoppat färdigt typ vid 13.00-13.30 så vi gick runt å leta efter en sittplats sluta att vi satt ute och gick till tågstationen vid 16.00. Kan säga att det var riktigt skönt att komma på tåget och veta att man är påväg hem.
ja och nu är jag helt slut och är ganska trött å har lite smått ont i min nacke för hade tydligen slängt iväg med kudde på golvet nedanför klara ;) haha, vet inte riktigt varför jag hade gjort det :P
Bilder på grejerna kommer i morrn orkar inte ladda upp bilder just nu, men ja allt jag kan säga att jag har längtat efter min säng ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0