Heldag på Kolmården !

heeejsaaan !
idag har jag tillbringat min dag på kolmården med hela skolan förutom dom som går trädgård :P Det var väl rätt så roligt :D gick å kolla på massa djur och såg säl å delfin showen så himla bra älskar ju vattendjur typ eller asså delfiner å sälar,sjöbjörnar mm gillar även tigrar å andra rovdjur haha jag gillar alla djur egentligen men min favorit är nog delfin å tiger tror jag :P Kanske laddar upp några bilder från mobilen senare men tog inte så mkt för var ganska tjurig på att jag inte hade min systemkamera med mig :/ men men tog några med mobilen iaf :D
När vi skulle åka hem så stanna bussarna vid resecentrum  så jag hann med 16 tåget och det var tur det :P för är j*vligt trött måste jag säga, Emma å jag satt å skratta hela resan hem typ vi var verkligen helt borta å skratta åt allt hon går hund förresten, hon gick på min förra skola men vi har typ sällskap på tåget å spårvagnen plus att hennes kompis Agnes åker med oss också.
Så nu sitter jag hemma på mitt rum och gör lite allt möjligt i morrn blir det stan,städa å sen kräftskiva på kvällen plus att jag ska sova ut också :P haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0