Freeeedag:D

tjenare ! idag har det varit en helt underbar dag :D Klara kom till mig typ lite innan 14  och vi snckade om allt möjligt mest om hur hon har haft i skolan ;) hehe, sen åkte vi ner på stan och så gick vi runt lite , gick sedan till Stil då jag skulle klippa mig å färga å så :D det tar 2 timmar som vanligt så det blir jobbigt att sitta :P men är ganska van vid det här laget ;)
Men gjorde som jag brukar färg i botten och sen många slingor, och då menar jag många för det är som att jag har färgat hela mitt hår x ). Sen toppa jag bara men klippte även snelugg det har jag haft förrut men aldrig varit riktig nöjd men var ganska trött på min bena som jag har haft ett tag nu så ville göra något nytt.
Det är första gången jag är nöjd med min snelugg ;)(Y) Men jag älskar verkligen min frisör vi förstår varandra hon vet precis hur jag vill ha det och vad som passar mig :D så jag har tur att hon är min frisör:D
Klaris å jag fika sen eller jag tog kladd kaka och hon en sallad, sedan åkte man hem å åt god mat och sedan till klaris då kajsa var där och vi gick å hyrde filmen Valentines day! Så himla bra och många bra skådespelare :D Men vissa delar var inte dom bästa men den är värd att se :D
Nehe nu ska jag nog sova så godnatt på er allihopa :D<3
Så ser jag ut nu :P men har haft uppsatt så håret är lite halv risigt ;) plus att luggen är lite sådär just nu men orkar inte bry mig så mkt x )!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0