Från och med du

Nu är man då hemma från Norrköping, och har då lyckats köpt ett par skor som jag kan gå i och så har vi fixat special sulor för lilla mig :D
Så nu kommer jag inte få ont i mina fötter längre och det är ju alltid ett plus ; )
Ja just nu så sitter jag å tar det lite lugnt men ska väl snart börja packa antar jag , men jag orkar inte riktigt än och jag vet inte riktigt vad jag vill ha med mig..
Men det ska jag snacka med Klara om sen om det , så jag kanske tittar på en film eller ngt medans jag hungrar ihjäl.
Saker som jag kan säga att jag borde komma hem med från Göteborg är en väska å ett par jeans men man vet aldrig det kanske blir något eller några mer !? Haha man vet aldrig med mig jag är farlig när jag shoppar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0