Bulldags :D

Hejsan på er :D idag är det torsdag och alla är i skolan eller på jobbet i min familj förutom jag som har lov tills på måndag då jag börjar skolan i Norrköping :D Längtar så men , just nu är det att bara ta en dag i taget ;)
Jaha just nu letar jag efter recept på bullar ska nämligen baka bullar idag :D det ska bli gött ;) Har hittat et tpå internet hitta inget i mammas kokbok, det var lite underligt faktiskt men vi ska ses om jag kör på det jag har hittat :D
Just det jag övningskörde igår med pappa riktigt roligt var det förutom att det var några dumma ungar som körde moppe där, som inte har körkort på det och man får ju inte köra så nu längre det är ju nytt när man ska ta körkort på moppe å så ;) Men aja det gick bra iaf :) haha , jag sitter ju här iaf ;)
Nehe nu ska jag leta efter recept och börja baka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0