Träningsdags

Nu är det då fredag och jag startar dagen med att ta en dusch och sen göra lite sitapps och armhävningar ;) haha , hade ju lovat mig själv det för ett tag sedan, att jag skulle göra några stycken varje dag men det har helt enkelt inte blivit så!

Så nu känner man sig stark och fräch ;) haha, ne nu ska jag börja med att städa hela huset med hög donande musik i hela huset, plus att jag måste nog åka köpa godis senar och så ska jag hinna gratta mormor det är mycket jag måste hinna med idag känner jag , och så sitter jag här fortfarande och glor på datorn.
Fyfy erika , måste  man ju säga då ;) Ne men nu ska jag nog börja med städandet så att det är fint när tjejerna kommer ikväll :D


Borde kanske sluta tänka på annat ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0