That's what friends are for !

Nu är man då hemma från en helt underbar KVÄLL/NATT/MORGON med min bästavän erika :D<3 Haha, vi låg typ i sänge igår i mörker å lyssna på musik å snackade det var riktigt skönt , jag somnade visst några gångger x) haha, körde även en namnlek men fastna på bokstaven e ... Men men vi hade roligt iallfall !!
Imorse hann vi titta på Bolt och sen pkte jag hem bara för jag ska olugga hela dagen typ...:( Ska ha hemkunskapsprov i morrn.. Och sen måste jag göra färdigt Non.. Aja funderar på att sova en stund är så himla trött och det skulle var skönt att sova en timme typ x) så jag säger väl godnatt för en stund :)

Men tack för en super mysig natt bästavän älskar diig !!<3


 Bjuder på bilden x) <33




Kommentarer
Postat av: Erika

Älskar dig! <33

2010-04-25 @ 22:26:24
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0