minnen

Jaha , då har en helt underbar dag gått då :)

Vakna som vanligt i morse, men fick vänta på att erika skulle vakna hon vakna typ vid 13.00 haha , så jag cykla till henne vid 16.00, och i början satt vi bara å snacka sen blev det att glo på den underbara filmen Avatar men med jätte dålig översättning men det gick att kolla ändå ;)
Sen satt vi å prata jätte mkt å det var så skönt att bara sitta å snacka sådär, vi prata typ om allt från framtid, till gamla minnen, haha. Fick se vårat klassfoto när vi var 6 år gamla, så himla små man var då och jag hade en stor glugg typ!Haha det var tider det ;) Tack för en underbar dag sötnosen :D<3

Aja i morrn blir det att städa å köpa lite grejer för kvällen, för ska nämligen ha en liten tjejkväll :D Plus att jag ska fira mormor också hon fyller ju nämligen år i morrn. Så får se om man nu får träffa ngn i släkte det var tydligen några som var sjuka : / . Jaha ne nu ska jag återgå till mitt !

Blev en söt liten bild på pumbisen ;)<3



Kommentarer
Postat av: Erika

tack själv! <33

2010-04-10 @ 18:02:05
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0