Michelangelo men så svara då !

Michelangelo är låten som spelas med hög volym i mitt rum just nu ! :P

Ja den går med hög volym medans jag sitter nyvaken typ vid datorn och ska börja med att göra läxa, eller träna på matten tills nationella som vi har veckan efter lovet! Kanske inte det roligaste men hellre har jag det gjort än att flytta på det som man kan göra med alla andra prov typ ;).

Ja min dag går nog ut på att slappa ,läxa,tv,data mm haha det är inte ofta jag får sånna dagar längre .. Men men är man eftertraktad av sina vänner så är man x ). Haha ne men det är ju självklart att jag vill vara med mina vänner !Men ibland så måste jag få ha min lilla slappdag på lovet så jag orkar vara uppe om nätterna på loven x ).
Ne nu ska jag göra matten så jag kan ha lite roligt sen , istället för att strunta i det för tillfället :P


"Har försökt å fånga bilden jag vill ha av dig "

Bjuder på mitt fina garv öpå bilden  x )



Fick ett väldigt fint citat utav min Tamagutchi i går !

du är min pokémon som tillhör sorten Erika, du har fyra utvecklingar...

första stadiet som kallas för lite/baby sen kommer barn, och den utveckling du är på nu är tonåring och snart kommer du utvecklas till enfullbordad vuxen... oh my. jag har en stark pokémon O_O

hon har redan utvecklats två ggr

(y)

Ja vi får se när jag får min sista utveckling jag antar iaf att jag stannar i den nuvarande även fast jag fyller på söndag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0