Lev livet säger jag ;)

godermorgen på er!:)

Hehe, igår hade man en rätt så soft dag, jag hade nationella och det gick väl bra antar jag.. Sen på kvällen blev det körigt, jo  jag skjutsa Jessica till ridningen , och sen åkte jag hem å hoppa på cykeln å cykla iväg till Kulturskolan å spela gitarr :) När jag kom hem så åkte jag iväg med familjen å hämta upp mamma från tåget :)
Sen åt jag ,sen så tog jag moppen till Kajsa å vi åkte runt lite överallt igår kväll på stan ;) Vi hade skapligt roligt iaf! Så jag säger det, att vi måste göra om det Kajsa ngn gång ;D

Jaha å nu är det lördag å jag städar mitt rum för ikväll blir det nog fullt ös med mina bästa tjejer ;) Vi kommer ha så skoj . För det har vi jämnt, fast det är ju ett tag kvar tills dom kommer, först kommer Tamagutchi och så ska vi fixa lite å vi kommer väl bli lite flummiga som vanligt ;)

Aja nu måste jag fortsätta att städa å så !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0