Långfredag

Långfredag då ! just nu vet jag inte riktigt om den känns lång :P Iaf man vaknar ungefär vi halv 9 och då¨frågar ens föräldrar hänger du med till Norrköping å jag svara ju så klart Ja !!

Haha men det roliga var att när hela familjen var där , fast vi åkte bara till INgelsta idag , så lämnade mamma, pappa av mig och syrran sen så åkte dom och köpte en present till mig jag undrar allt vad det kan vara ! Jag längtar bara mer å mer tills nästa söndag !Men iaf jag och syrran gick in på kicks å skulle köpa lite smink hade inte så mkt pengar å får inte löpa allt för mkt heller , när jag snart fyller år å så, men jag köpte ett coverstick å jessica lösnaglar haha snacka om mkt jag köpte, men jag kände att det var inget mer jag behövde för tillfället så det vart inget mer !;)

Nu är man då hemma pch har städat sitt fina rum och nu sitter man å tråkar och funderar vad det finns att göra, i morrn blir det moster å morbror. Det blir väl roligt antar jag eller det är det ju alltid att träffa släkten X).

Snygg bild på moi å Sofia ;)<3




Kommentarer
Postat av: sofia

nemen, hahahha vilken bild! ;D

2010-04-05 @ 16:49:36
URL: http://sofiaforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0