L O V !!!!

Äntligen så har dte blivit lov !!!

Är super glad för det , haha men det måste man ju få vara . 
Dagen såg typ ut så här att man blir lurad tre gånger på morronen typ utav mamma och syrran, inte precis vad man hade väntat sig, men men .

Iaf dagen var väl okej , simmade 1000m idag men det är inte så jobbigt när man simmar i vanliga fall så det fanns inget negativt med det, fick livrädda också eftersom jag var typ klar på en kvart -20 minuter typ, eller jag var färdig först om man säger så x). Det gick också bra, haha efter det fixa man ju sig och sen efter det åt elin , sofia å jag på Sibylla, Mums, åt kebabtallrik haha et var gött!

Det tråkiga var att jag tog spruta sedan och det är ju inte det roligaste men jag överlevde som ni märker, jaha då får vi väl se vad man ska hitta på nu är så himla trött somnade tydligen förrut :P Men Kajsa väckte mig haha, Ja det var väl allt vi får se vad som dyker upp senare !;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0