Idag är det ingen vanlig dag för det är MIN födelsedag ! Hurray hurray <3

Hipp hipp hurra för MIG på min 16 årsdag !

Ja idag är det min födelsedag :D yey , jag blir 16 ås och i morse vaknar man utav fin sång utav familjen när dom sjunger "Ja må hon leva , ja må hon leva " Det är alltid lika roligt att höra det på morgonen när man fyller ;) Haha, Jag fick inte så mkt men det kan ju bero på också att man fick en dyr sak x ).
Men iaf i morse så fick jag en systemkamera,björn borgtrosor,pengar och utav min syster så fick jag ett brev där det stod att hon skulle var snäll i 5 dagar å göra det jag vill ! Haha , så söt hon är !
Jag har ju fortfarande presenter kvar från mormor ,moster å några kompisar, fick ju lite i fredags också, men ni får bilder sen när jag kan använda min snygga systemkamera.!
 
Jaha snart ska jag å pappsen åka å köpa lite grejer till tårtan som mammsen å jag ska baka sen ;) När gästerna sen har gått så ska jag å Tamaguchi hitta på ngt !:P

MOI ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0