Happy day

Glader choklader !;)

Jag kan inte bli gladare nu när det är fint väder här :P Haha, idag kan man väl säga att det har varit en helt typisk erika dag tror jag ;).

Åkte moppe till skolan men åkte först till trolldal å hämta upp kajsa sen så mötte vi upp klara på vägen å körde till skolan ! hade typ hål från engelskan så jag,kajsa,julle å lydia gick å käcka på doncan :P Sen skrev kajsa ut sina bilder så vi fick springa från stan till n22 på skolan, så vi skulle hinna, eller vi hann inte kom fem min för sent typ, men Hasse blev inte arg som tur var! Vi hade ändå ensemble med att alla musikklasser på tallås och vi skulle ändå bara se en film!Vi såg inte färdigt den, men har redan sett den, men det är en bra film måste jag säga !

Efter det sluta man då å körde hem å nu sitter jag här å väntar på att klockan ska bli 16.10 för då cyklar man till kulturskolan å ska spela gitarr, sen i kväll blir det massa skoj med familjen Staaf ! Yey.

 Jag ser mer famåt nu en förrut ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0