Oh happy day !

Jaha nu sitter jag här igen det måste var redcord eftersom jag har skrvit nu ganska ofta ;)
Nee men den här dagen har varit riktigt rolig fast jag gick till kvart över tre , men det var okej ändå eftersom jag jag hade Amanda ;)
Vi hade vikarie på non idag och Amanda och jag var lite flummiga kan man säga vi skratta hela tiden och vi var nog dom ända som snacka ;)
Så är det när man är trött och går i skolan och är kompis med Erika Thelin x)
Det vet nog dom flesta som känner mig, Sofia .s påminde mig idag om att jag alltid har rätt även om jag har fel så har jag rätt ;) och det stämmer exakt ;)
Men när skolan hade slutat åkte jag hem och vila ,åt mellis och bytte om till ridkläder och tog på mig regnkläder. Sen förstår ni så tog jag moppen till Amanda i spöregnet och vi åkte sedan till stallet, INte skönt det var iskallt om fingrarna ... Men det gick bra ändå.
Jag var mest Amandas slav istallet jag tittade på när hon red och sen när hon var färdig skiljdes vi åt för hon åkte med sin mamma och jag tog moppen igen i spöregnet. Fast det gick ändå rätt fort att komma hem men jag frös som bara den.
Det är väl typ det mesta som har hänt idag. I morrn har vi ensemble det ska bli skoj. Jag har hamnat i Bosse grupp anplagd med Juliana och Lydia<3 Hoppas det blir roligt då ,Men jag kan iallafall säga att jag kommer vakna upp med ett leende i morrn för det är fredag och sen är det helg :D wohoo:D
Aja det var allt :D

Någon bild jag tog i Marifred :D


Puss å hej // Thelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0