jaha vad ska man säga..

Ja jag vet att jag glömde skriva i går men jag var så fruktansvärt trött så jag skippade det:P
Men nu sitter jag här igen :P
Igår så var jag med emma och vi kolla på one missed call och typ satt och kolla på varann typ hela tiden ;)
Sen kolla vi på anime såklart, vi är ju anime nördar! SEn så fick hon mig att lyssna på Japanska popgruppen News dom är asbra !
Det var väl det som hände igår.
Nu till idag så har det inte hänt så jätte mycket Amanda var sjuk:( det var ganska tråkigt och skolan var ju verkligen rolig ..NOT. Jag tranade efter skolan och träffa Fredrik det var skoj vi börja med vårat chaffs igen, Haha gud vad jag har typ saknat dom chaffsen :P
Så det blev det roligt igen, men sen så skulle jag träna lilla gruppen och det gick väl si så´där eftersom jag mådde piss eftersom jag har huvudverk och öronverk och ont i halsen .. Vill inte bli sjuk igen:(
Måste vara frisk!
Ja det var väl allt som har hänt blev ett kort inlägg idag eftersom jag är trött och har läxor!Längtar tills helgen!

Ja en liten bild på miig :D<3


Puss å hej // Thelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0