J'adorer vendredi

idag vakna jag med glatt leende, eller inte men jag blev glad ändå :D
Ja idag var det en bra dag förutom att det knaka till i min rygg igen, så att jag fick jätte ont, har ont fortfarande :(
Vi hade ju såklart ensmeble idag :D Det var faktiskt ganska roligt vi ska köra låten Viva la vida med coldplay !
Det hade jag inte väntat mig men den låten är ju bra så!
ja vi slutade efter ensemblen så jag åkte hem .
När jag kom hem så åkte pappa och jag ner på stan och åt och fixa lite grejor.
Jag hängde med mamma och Jessica til stallet sen. Jessica red kiwi :D Hon är så himla söt och det gick bra för Jessica också !
När vi kom hem sen så åt vi och lyssna på musik som vi typ gör varje fredag kväll:D
Men dagens låt nu för mig är nog Backyard party , den har Hasse lurat i mig :P
Ja det var väl allt men jag måste bara säga  J'adorer vendredi! Dom som läser franska fattar ;)
Ja det var allt för den här dagen !

Det här var dagens look :P


Au revoir // Thelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0