En vanlig lördag

Ja idag så vaknade jag vid 9 typ .
Åt väl frukost och gjorde mig i ordning för dagen. Idag har det varit ganska tråkigt och roligt på samma gång ;)
Men på förmiddagen så var jag mest hemmma och läste och lyssna på musik.
Men på eftermiddagen så åkte pappsen och jag till Norrköping och köpte nya simglasögon som jag ska ha till tävlingen som kommer, Fick två stycken faktiskt:D
Det var väl typ det ända pappsen och jag gjorde i Norrköping.
När jag kom hem myste jag lite med pumba och tog lite kort, Hon fick vara min söta lilla modell:D
Hon var jätte duktig faktisk!
Ja vad mer kan jag berätta ...  Neee jag trpr inte det finns mer att berätta om dagens händelser.
Blir väl film sen eller läsning.

 Modellen Pumba<3                                                                   








Jag var ju också lite modell men lägger bara upp en bild :P



Puss å hej // Thelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0