Desperado ^^

 Ja idag gick jag till skolan så idag har jag haft det ganska roligt, det är ju inte världens höjdare precis men det funkar. Ja idag hade vi vårat spex foto. Det var skojigt:D Jag och Amanda var FBI- agenter. Hahha vi  måste sätt ganska roliga ut när vi stog och gjorde våran roliga min ;)
Jag och Amanda var iallafall snyggast.
Men jag har ju inte bara tagit foto utan vi hade förhör på engelska glosor innan , det gic ganska bra jag kunde alla 20 ord men höll på att glömma ett ord, men kom på det till slut. Tur som jag har oftast i sådana lägen.
Efter fotot hade vi kör och jag och amanda och dom flesta gick omkring i vad vi hade på oss på fotot.
Men på kören fick jag massa ny låtar eftersom jag inte var med på förra körlektionen.
Vi fick bland annat Your song och låten som jag nu har förälskat mig , låten Desperado. Den är så himla bra jag bara älskar den . Blir veckans låt då antar jag ;)
Men nu när jag har kommit tillbaka så måste jag börja med min uppsats på Non, och hitta en låt som jag ska ha med till musiken, vi ska typ planka den tror jag . Jag hitar säkert någon bra ballad!
Det är allt som har hänt idag har ingen bild på mig och amanda än men jag laddar upp en så fort jag får den :) För det måste jag ju bara för vi var så himla snygga.
Just nu händer det inte så mycket lyssnar på musik och får vara betjänt åt mamma och jessica för nu är dom typ sjuka.
Ja det var väl allt för idag då !bilderna kommer senare :)

Puss å hej // Thelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0