Tamagutchi å Pokemon

Jaha nu var det ett tag sen men jag har kommit unifund med att jag ska blogg när jag känner ,vill och kan . Men i allafall i dag har det varit en ganska bra dag eller det blev rolig mot slutet.
Dagen har då sätt ut så här : Klockan ringer men jag vaknar inte förs efter fem tio minuter är skittrött och har ont i nacken och mår illa. Men måste gå till skolan. Åker iväg till skolan på moppen fryser som attan... Men surheten vänder när skolan börjar trodde jag. Men eftersom min mamma är skolsköterska och många i klassen går hem väldigt ofta fast dom inte är sjuka och då skulle hon och åke prata om det. Asså det är inte det att jag skäms över mamma men jag kan bara inte hålla mig för skratt så jag satt där längst fram och försökte hålla mig för skratt x)
Ja och resten av dagen var väl helt okej och vanlig tills jag kom till simhallen!
Då träffa jag elin emma och många fler och benni.
Emma och jag la i alla linor och det grångla som vanligt och jag har börjat kalla emma för Tamagutchi för hon är minanimenörd och hon har börjat kalla mig Pokemon för jag är en pokemonnörd ;)
Ja och benni sa att jag fick skriva passet tills på torsdag så alla som ska träna då får se upp för jag kanske inte skriver ett så snällt pass ;) Nee jag bara skoja jag ska skriva ett bra pass :D
Ja det var väll allt då kommer lite bilder här som jag emma tog i lördags när vi var ute och fota hösten !

Tamagutchi och pokemon fotar ;)







Puss å hej // Thelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0