Helgen

Helgen börjar närma sig sitt liv.. Men nu är det ju bara en vecka kvar tills det är lov ! :D
Men vad har jag gjort i helgen då.. Jo i fredags så var jag med emma på kvällen och vi tittade på idol. Vi titta mest på tv tror jag (hihi). I går så var jag med Ankan på stan en stund och vi träffade Ronvall<3 vi pratade en stund och sen gick jag och ankan hem till mig och vi satte väl oss vi datorn och käka godis x) det får man ju faktiskt göra på lördagar ! Sen så smsa vi emma och hon kom över till oss , vi satte då på Mamma mia med hög volym och sjöng med, Den filmen är ju så himla bra, man måste bar älska den och man blir glad när man ser den också :D!
Emma gick hem efter filmen för hon skulle äta så vi passa på att äta med det blev Tacos ! Mumsigt! Ankan och jag gick ut och gick sen, vi gick ända bort till backavallen och sen hem till mig igen och det är en bit men det  var roligt vi stannade på några ställen också och fota lite :P
Ja och nu är det söndag och jag har gjort färdigt läxan ska snart baka tills på tisdag min klass ska ju sälja bullar och sådant till en föreställning :P
Ja det var väl allt som har hänt den här helgen fast det har ju hänt mer men orkar inte skriva allt :P


 

Puss å hej // Thelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0