SUPER AGNES "DUTTURUDUUUU"<3

Hejsan allihopa !

Ja idag har dagen gått som smort och det är jag glad för:D
Eftersom i morrn så bär det av till Ullared :D Ja just nu sitter jag hos agnes och vi är aströtta kan man säga.

Men dagen då: Jo, jag var jättepigg i morse men det ändrades tydligen på en gång och träningen gick väl sådär, men jag måste komma igång med träningen igen vi får se hur det går med det ;) Luciaträningen och min lilla grupps träning gick asbra , men nu ska jag nog sitta och fundera på vad jag ska shoppa i morrn och på onsdag det kommer bli så himla skoj :D








ERIKA ÄLSKAR ATT SHOPPA !!!!


PS: ERIKA ÄLSKAR SIN AGNES<33333 ds.



puss å hej // Thelin


Kommentarer
Postat av: Agnes

Suuuperduuuper-Agnes säger jag bara! ;D jag saknar diiig! <3

2009-11-25 @ 20:09:19
URL: http://sporrongagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0