Lite utav allt

Ja nu är jag här igen ,sitter framför datorn nu när det är tråkigt väder. Har faktiskt ingen aning om vad man ska göra en sådan här dag. Men jag lyssnar på musik och skumläser min bok aom jag köpte och läste ut igår :P. Ja som ni kanske märker kan jag inte läsa en bok länge utan måste läsa ut den på en gång.Men den var bra boken var Syskonkärlek. Men eftersom jag har läst ut den måste jag köpa en ny bok som jag kan läsa i sommar. Men i går så var jag då med Elin vi gick ner på stan. Det var då jag köpte boken och en ny bikini. vi drog ner till djulö sen och stekte lite grann. Vi träffade Frida och Erika där också det var skoj snodde lite utav deras godis fast inte allt :P ja det var väll det jag gjorde i går eller jo jag lekte en namnlek med erika på msn typ inatt men det sluta typ vid 1 -2 något för då skulle hon titta på film X)Ja det var nog allt om gårdagen och den här dagen har ju inte gått en så jag har inte så mycket mer å säga än att det är pissväder här:P

Någon fin bild jag hitta;P


Puss å hej //Thelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0