Lite smått och gott..

Hejsan alla bloggläsare har då inte skrivit på två dagar nu då för jag har varit helt slut eftersom jag har haft tjeckier hos mig. Men i allafalll i går var det ju natinaldagen och då tillbringa jag den med min emma vi åkte twister och sjöng samtidigt:PMen på marknaden så köpte jag ett par solglasögon,tröja ,väska och godis såklart:D Jag och emma gick runt där hela dan typ. Men sen besluta vi oss för att åka hem till henne och spela sims3 som jag också har köpt men orkade inte vara hos mig :P Det sluta med att emma och jag satt och kolla på film:P Vi bestämde oss för att jag skulle sova över så jag åkte hem och hämta min grejer och åkte sedan dit på moppen.Vi beställde mat sedan och började med att ha en harry potter maraton men det blev bara 1,3 och 5 för dom v ar bäst:P Men idag då så vaknade jag vid 11 och emma jävlades med mig hon var vaken men låtsades sova för att irretra mig typ. När jag kom hem senare spela jag sims för jag blev  lite simsnörd när jag var hos emma. Jag klippte gräset efter en stund måste ju känna pengar tills sommarlovet. I kväll var det sista avsnittet utav Gossip girl hur ska jag klara mig det slutaju så bra väntar tills nästa säsong kommer ut sen:D aja det var väll allt hoppas att jag kan skriva oftare nu då!
Några bilder från dagarna som har gått!

Tjeckierna, Jag och min syster


Jag med mina nya brillor och tröja ser inte så mkt:P


Vi gick och kolla på alice också var ganska bra!



Puss å hej//Thelin

Kommentarer
Postat av: Sofia :-)

Ja vill me ha sims 3 ;) Men fortsätt blogga "ofta", jag lovar att läsa! Och så äre lite kul om du läser min me :) Kram

2009-06-08 @ 17:40:37
URL: http://sofiaforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0