I'm back!

Nu är jag tillbaka igen med skrivandet ,eller det är vad jag tror .Nu ska jag försöka skriva varje dag för jag har inte lika mycket nu som förut. Men i allafall så är det så här att min skola har tjeckier hos oss den här veckan dom åker hem i morgon och jag har haft två tjejer som är 12 år. Dom kan nästan ingen engelska men det går bättre nu när dom inte är lika blyga längre. Dom är så himla söta för mina andra kompisar som också har tjeckier hemma hos sig fick gåvor i början men jag fick inga så jag trodde att jag inte skulle få något då. Men jag brydde mig inte så mkt mer om det men sen i kväll efter maten kommer som med massa gåvor till oss, man blev helt paff liksom. Jag kan visa en bild i morgon på mina tjeckier men har inte så mkt mer att skriva om faktiskt bara att det är så himla skönt att det snart är SOMMARLOV!

Puss å hej //Thelin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0