djulö,hot ,hot;)

Tjenixen, nu är det så att idag var jag på djulö med min lilla söta bäste elin:D Vi åkte dit vi elva.Som var en ganska bra tid kan man tycka. Ja men vi låg typ vid gungorna till att börja med och bada några gånger innan vi bytte plats men först så träffa vi min mormor och prata lite med henne ;) Det lät ungefär såhär:
Mormor- Smyger ni på några killar då?
Jag,elin- neee(skrattar),
Mormor- Eller det kanske är killarna som smyger på er!
Jag,elin-Skrattar,
Mormor- Jag tyckte att jag såg några snyggingar längs stranden när jag gick hit.,
Jag,elin-Skrattar fortfarande,
Mormor- vart ligger ni förretsen ?
jag,elin- Där uppe vid gungorna!
Mormor- Men där kan ni inte ligga då hittar ju inga killar er ,ni får ta och flytta på er,
 Jag.elin-(skrattar) vi hade tänlt göra det precis. Sen när vi gick och hämta våra saker ,skrattar elin och säger att jag har en häftig mormor ;) .När vi hade bytt ställe fortsatte vi som vanligt med att sola,bada och sola. Jag som tänkte att jag kommer inte bli bränd idag men vem var det som blev solbränd JO JAG;) .Men det gick bra ändå. Ja det var väll allt det roliga som har hänt i dag antar jag ;)






Puss å hej //Thelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0