Äntligen!

Äntligen så har det blivit sommarlov och man kan sluta tänka på skolan.Men eftersom jag går i musikklass har vi tre avslutningar en för 7,8 på söder och tallås och en för 9orna på söder och en för 9orna på tallås. Men det händer ju alltid något. Innan vi börjar så säger lydia till mig att det luktar bränt och jag håller med, men vi tänker inte mer på det så klart. När avslutningen börjar och vi har sjungit ungefär 2 låtar så ropar Hasse att det är brand bakom scenen precis bakom mig typ. Ingen rör på sig utan bara står där. Sen rör folket på sig och 678 får gå hem utom musikklasserna. Sen fortsatten dom andra avslutningarna som vanligt. Det är allt jag har att säga idag i allafall!

Puss å hej//Thelin


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du glömde 6:orna! :P

Men tur att de gick bra iaf :)

2009-06-12 @ 22:13:21
URL: http://sofiaforss.blogg.se/
Postat av: Elin

Du gav mig en ros igår.

Du kunde väl ha varnat mig innan, för när jag kom hem kunde jag inte sluta tänka på det och tårarna bara rann ner för kinderna(, eller snarare sprutade ut.)

Gullmaja<3<3<3<3<3

2009-06-13 @ 18:49:18
URL: http://ronvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0