sjuk



Hejsan alla bloggläsare sitter här igen framför datorn och skriver.Men det som har hänt idag är inte så värst mycket.Men jag åkte till skolan som vanligt och när vi sitter i klassrummet på första lektionen börjar jag må illa så jag var tvungen att säga det till min mentor på genomgången,Jag sa att jag skulle gå ner till mamma för hon är nämligen skolsköterska på min skola.När jag kom ner till hennes rum så hitta jag henne inte först så jag fick ringa henne och sen fick jag vila i hennes vilorum.men jag gick på andra lektionen,det var bild men efter den åkte jag hem för jag mådde verkligen inge bra.När jag kom hem gick jag och la mig.Vila ganska länge gick ner och tog upp pumba och myste lite med min lilla kanin.Men sen var jag ju tvungen att kolla på One tree hill bara för att man är sjuk behöver man ju inte missa det.
Men jag tror inte att jag har mer att berätta ska fortsätta att kolla på Charlies änglar nu så hejdå:D

uss å hej//Thelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0