ledsen..



Hej alla bloggläsare har inte kunnat skriva för min data har varit lite paj och har inte hbunnit med:PMen nu är jag här i gen.Jag har vart i bodaborg i veckan var as roligt.Jag har spelat gitarr gick bra spelar lte tabilatur eller vad det nu heter:PI går så gjorde jag inte så mycket har mest slappat och kollade på melodifestivalen.Idag så var jag i kyrkan och hjälpte till på gudsstjänsten.Jag läste och var med i någor drama det gick bra och var ganska roligt i allafall:D
Sen har jag mest slappat ,jag har kollat på tv och gjort läxor har prov på onsdag sen har jag inte gjort så mycket mer som är roligt.Mår lite si sådär är jättr tråkigt min syster var ju sjuk i början utav veckan men jag vill inte bli sjuk nu men vad kan jag göra:/
Men aja det var allt:D!

Puss å hej//Thelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0