Happy day:D



Hejsan alla bloggläsare idag har det varit en toppenfah typ eller vad man ska kalla det!
Jag gick upp som vanligt och åkte till skolanvar lite trött kan jag erkänna men det räknas inte idag,Vi hade teknikåttan idag så vi fick skippa idrotten det var ett stort plus i kanten:PPÅ non satt vi bara i datasalen och svara på frågor om bllodomloppet och så.På matten räkna vi procent okej det kanske inte var så kul men det gick fort så det räknas !
Vi hade lunch sen det var kyclingwoook det var jätte gott tyckte jag i allafall och efter lunchen hade vi svenska satt och skrev om en film vi har sett ganska soft sen hade vi franska hade läxförhör men kunde typ allat och gjorde ingenting på lektionen fast det gör vi nästan aldrig längre sen vi bytte lärare.Sen hade vi so har bytt ämne det var väll tråkigt men vi fick sluta tidigare så det var en bra dag i dag.Jag ner på stan sen med sofia vi satt och fika på sultans.Sen åkte jag hem myste med Pumba åkte till stallet och red fick rida fabbe as roligt längtar redan tills nästa vecka:D
När jag kom hem satte jag mig och ringde min präst för han hade ringt angående söndag och jag hörde inte ett ord vad han sa men jag fatta det mesta;P
Sen satt jag och lyssna på musik och myste med pumba resten av  kvällen och jag har spelat lite gitarr också,men nu sitter jag i tvrummet och skriver på min blogg men måste dra nu ska till bodaborg i mrogon behöver sömn så jag kan klara alla banor:D

Puss å hej//Thelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0