Norrköping with the girls!<3

Hejsan svejsan!


Jaha nu är man då hemma och sitter och myser framför brasan! Har haft det jätteroligt med tjejerna idag ! HAr sprungit runt hela nörrköping typ för att köpa alla julklappar! Hoppas att alla blir glada för vad dom får , för det var inte lätt :P
Mitt i allt elkände så skulle jag ha en klänning också och jag hitta inte en ända typ, eller det fanns ju jätte många som var snygga men jag hitta en på hm tillsist det var den ända som var någålunda lik mina förväntnigar typ x ).

Men nu när jag har kommit hem så säger pappa att jag kan få beställa en klänning, så jag gör det ! då blev jag glad kan jag säga . Man är lyckligt lottad ;) Ja och nu har jag nog inte mer att säga en att det inte är långt kvar tills jul ! JAAA! aaa det var väl allt x )


Min fina klänning !<3


Get It Party Dress SEK 459, Only - NELLY.COM



Puss å hej // Thelin


Kommentarer
Postat av: Erika

är den julklapp till dig eller nyårs klänning? :D<3

2009-12-22 @ 10:57:28
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/
Postat av: erika

Detv är en julklapp och en nyårsklänning x ) <3

2009-12-23 @ 19:37:24
URL: http://thwlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0