lovley day

Jul jul strålande jul

Ja nu har jag fått ännu mer julkänsla kan man säga, men det känns ju inte som det är december precis men . En sak är jag säker på är att att jag vill ha snö iallafall för tillfället och över jul.

Men iallfall idag så åkte jag ner på stan handla inte så mkt , jag handla ett par strumpbyxor x ). Jag handla godis såklart också :D Men när jag kom hem så har jag lyssnat på musik och tråkat tills jag bytte  om för vi skulle till kusinerna och fira Jakob. Det var helt okej faktiskt och jag fick mysa med Daisy det var skojjigt :D
           

                                                       Dagen klädsel ;D<3                                                         






Puss å hej // Thelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0